Roskilde Kiropraktor om aftenen og i weekenden

Til behandling af lændesmerter, nakkesmerter, smerter i ryggen og resten af kroppen, arme, hænder, ben og fødder. Klinikken er åben i hverdage efter kl. 19:00, samt ved akut opstået behov i weekenden fra kl. 07:00-22:00.

Ved kontakt vil du blive mødt af Tobias Hansen, som er indehaver af Weekendkiropraktor. Tobias har 8 års erfaring som kiropraktor, med særligt speciale og interesse indenfor nakkeskader, holdning positioner og løbeskader, men alle andre problematikker behandles også.

Tobias kan også behandle unge/børn samt spædbørn, begge grupper er blevet behandlet i de 8 år hvor Tobias har været uddannet.

Når du kommer til Weekendkiropraktoren, vil der blive udarbejdet en grundig forundersøgelse herunder med fokus på sygehistorik, samt undersøgelse af kroppens neurologi, for bedst muligt at give et godt videre behandlingsforløb.

Herefter vil behandling af de smerteramte områder begynde. Du vil blive oplyst, og guidet igennem hele behandlingen således, at du føler dig tryg og forberedt, mens behandlingen står på.

Efter behandling vil du blive informeret om konkrete øvelser som kan hjælpe. Dette kan for eksempel være simple hverdagsøvelser eller stillinger, såsom bestemte måder at sidde på, både i arbejdes situationer og derhjemme, hvordan din skærm skal stå i forhold til hvad du bruger den til samt hvad du skal undgå for at forhindre problemet i at opstå igen. Der vil også blive snakket om smertehåndtering, hvordan man skal tolke smerten og hvad man som person selv kan gøre for at mindske den, indtil problemet er blevet løst.

Hvis behovet for kiropraktisk behandling igen skulle opstå, og du har været hos Weekendkiropraktoren før, vil de efterfølgende behandlinger være af reduceret pris, se priserne her eller spørg Tobias ved afslutningen af behandlingen.

Tobias bestræber sig på at se helhedsorienteret på kroppen og på individet der kommer ind til behandling, der vil derfor kunne blive set på mere end hvor selve smerten er, da problemet kan stamme fra et andet sted i kroppen.